Toolbox

Fecha: 12/04/2024

Plaka

 

 

Toolbox Academy, interakziorako eta ikaskuntzarako plataforma bat da.  

Haurrentzako, gazteentzako eta helduentzako onlineko programazio-ingurunea, pentsamendu konputazionala garatzen eta programazio-lengoaia ikasten laguntzen duena. Haren ezaugarri funtzional nagusia da ez duela behar tutoretzarik; hau da, ikasleak irakasle beharrik gabe barneratzen ditu eduki konputazionalak. Oinarrizko edukiak doakoak dira, eta pentsamendu konputazionala lantzen eta garatzen da; horretarako, pentsamendu logikoa, problemak ebazten eta prozesuak sortzen irakasten da. 

JARDUERA 

S4A

Fecha: 12/04/2024

Plaka

 

S4A Scratch-en egokitzapen bat da, Arduinorekin programatu ahal izateko. Scratch lengoaia bisuala da, konputazioaren zientzietan murgiltzeko aukera ematen duena.   

Scratch for Arduino kode irekiko programa da eta programazioa eta elektronika aldi berean ikastea ahalbidetzen du.  

JARDUERA 

Moon sistema bitarrekin jolasean

Fecha: 12/04/2024

Eguzki sistema

 

Jarduera honetan, lehen hezkuntzako irakasleek ikasleekin pentsamendu konputazionala garatzeko lan egin ahal izateko ariketak proposatzen dira.

MOON mahai-jolasa da, 1 eta 4 jokalari artekoa. 

JARDUERA 

Programazioa eta emozioak

Fecha: 12/04/2024

emozioak

 

Ongizate soziala eta emozionala erresiliente izateko gaitasuna da, norberaren emozioak kudeatzen eta besteenei erantzuten jakitea, besteekin harreman esanguratsuak ezartzeko, sentimendu onak pizten dituzten emozioak sortzeko eta norberaren laguntza-sarea sortzeko gaitasuna. emozionala.

Gazteek eskolan ikasten dituzten konpetentzia sozial eta emozionalek erresilientzia garatzen laguntzen diete eta bizitzan zehar osasun fisikoa eta mentala nola kudeatuko duten eredua ezartzen laguntzen dute. 

JARDUERA 

Plaka programagarria eta adimen artifiziala

Fecha: 12/04/2024

Plaka

 

Baliabidea mikro:bit plaka bat ahozko aginduak erabiliz kontrolatzea ahalbidetuko duen sistema bat martxan jartzean datza.  

Horretarako, Teachable Machine erabiliz, soinuaren ikasketa automatikoko eredu bat eraikiko da, ahozko hainbat jarraibide ezagutzeko gai izango dena.  

JARDUERA 

Kode bitarra eta urtebetetze-ipuina

Fecha: 12/04/2024

kode bitarra

 

Gaur egun ordenagailuek informazioa irudikatzeko digituak erabiltzen dituzte; horregatik deitzen zaie sistema digitalak. Zifrak irudikatzeko modurik errazena eta ohikoena zenbaki-sistema bitarra da, bi zifrarekin (normalean 0 eta 1 gisa idatzita). Bitar deitzen zaio, bi zifra ezberdin baino ez direlako erabiltzen, edo bi egoera.

Hasiera baten kode bitarra azalduko da, hura ulertzeko jarduera batzuk egingo ditu eta amaitzeko, ikasleari egoera bat azalduko zaio eta horri erantzuteko azalpen bat idatzi beharko du.

JARDUERA 

Micro:bit txartelen bidez lortutako datuak prozesatzea

Fecha: 12/04/2024

CO2 neurgailua

 

Jarduera honetan ikasleek plakaren mikrofonoa erabiliko dute (sentsore hau mikrobit txartel erreal batekin erabiltzeko, 2. bertsioko bat edo goragokoa erabili behar dute) giro-zarataren sentsore gisa. Jarduera hau antzera egin daiteke plaka honek eskaintzen dituen sentsoreetako edozeinentzat (azelerometroa, tenperatura, argi-intentsitatea, iparrorratza, mikrofonoa) edo kanpoko sentsore batentzat (hezetasuna, presio atmosferikoa, CO2, ur-maila, eremu magnetikoa, ke-detektagailua, gasa, alkohola, lurruna, etab.). 

JARDUERA 

Hegaldi simulagailua

Fecha: 12/04/2024

hegazkina

 

Ikasgelarako baliabide honetan, Arduinorekin hainbat gailu elektroniko programatzeko entrenatzaile bat nola fabrikatu deskribatzen da. Entrenatzailea hegaldi-simulagailu bat da, material birziklatuekin erraz sor daitekeena. 

JARDUERA 

Datuak biltzen

Fecha: 12/04/2024

CO2 neurgailua

 

Jasangarritasuna kontzeptu oso baliotsua da gero eta garrantzi handiagoa hartzen ari den mundu honetan eta landareak eraginkortasunez hazten lagundu dezake. Imajinatu zure etxean, lorategian edo ikastetxean ikasleek haien landare gogokoenak elikatzeko leku aproposak aurkitzeko ahalmena dutela, teknologia modernoaren potentziala aprobetxatuz.  

Proiektu honetan, abentura zirraragarri batera ekiteko gonbidatzen da, non BBC Micro:bit-en gaitasunak aprobetxatuko diren landareen hazkuntzan eragiten duten argi-mailen eta tenperaturen arteko erlazio korapilatsuan sakontzeko. Hainbat ordu edo egunetan zehar, zientzialari, ingeniari eta lorezain bihurtuko da ikaslea. Elkarrekin, landareak hazteko lekurik onenak ezagutuko dituzte, haien ongizaterako eta bizitasunerako baldintzak optimizatuz. 

JARDUERA 

Lenguaia musikala, instrumentuak eta plaka programarria

Fecha: 16/04/2024

Lenguaia musikala

 

Lengoaia musikala eta programaziokoa konbinatzea ikaskuntza-esperientzia aberasgarria eta berritzailea izan daiteke ikasleentzat. BBCren Micro:bit-en webgune ofizialean oinarrituta, proposamen bat aurkezten da, musika-programazio eta -teknologiako tresnak integratzen dituena ikasleek arlo horietan duten ulermena eta trebetasunak hobetzeko.

JARDUERA