S4A
Fecha: 12/04/2024
S4A Scratch-en egokitzapen bat da, Arduinorekin programatu ahal izateko. Scratch lengoaia bisuala da, konputazioaren zientzietan murgiltzeko aukera ematen duena.
Scratch for Arduino kode irekiko programa da eta programazioa eta elektronika aldi berean ikastea ahalbidetzen du.
Robotika Oihalekin
Fecha: 24/04/2024
Jarduera proposamen honekin, Haur Hezkuntzako ikasleek Robotak ( Bee bot edota Blue bot) erabiltzen hasteko aukera dute.
Robot hauek, 15 cm-ko mugimenduak gauzatzen dituzte (aurrera, atzera, ezkerrera, eskuinera) eta mugitzen diren guneak erosiak edota sortuak izan daitezke. Robot hauek lurrean mugitzen dira, erabiltzaileak ematen dizkien aginduak betetzen dituztelarik.
Pythonen hastapenak
Fecha: 12/04/2024
Jarduera honetan ariketa batzuk proposatzen dira ikasleek Pythonekin programatzen ikas dezaten. Programazio-lengoaia hau hainbat esparrutan erabil daiteke, hala nola web-garapenean, machine learningean eta adimen artifizialean.
Python programatzeko, ikasleek Google Colab izeneko tresna erabiliko dute. Google Colab web-ean oinarritutako lan-ingurunea da. Python kodearen idazketa eta exekuzioa errazten du, ikasleei programazio lengoaiarekin modu interaktiboan esploratzeko eta esperimentatzeko aukera emanez.
Programazioa eta emozioak
Fecha: 12/04/2024
Ongizate soziala eta emozionala erresiliente izateko gaitasuna da, norberaren emozioak kudeatzen eta besteenei erantzuten jakitea, besteekin harreman esanguratsuak ezartzeko, sentimendu onak pizten dituzten emozioak sortzeko eta norberaren laguntza-sarea sortzeko gaitasuna. emozionala.
Gazteek eskolan ikasten dituzten konpetentzia sozial eta emozionalek erresilientzia garatzen laguntzen diete eta bizitzan zehar osasun fisikoa eta mentala nola kudeatuko duten eredua ezartzen laguntzen dute.
Processing (diseinu bisualak programatzen)
Fecha: 16/04/2024
Processing doako softwarea da, ordenagailuan instalatzen da eta diseinu bisualera bideratutako testu-programazioko ingurunea eskaintzen du.
Sintaxi oso zabala duen lengoaia da, eta, beste aukera askoren artean, forma geometriko desberdinak marrazten ditu 2D eta kolorezko jatorrizko funtzioen bidez.
Plaka programagarria eta adimen artifiziala
Fecha: 12/04/2024
Baliabidea mikro:bit plaka bat ahozko aginduak erabiliz kontrolatzea ahalbidetuko duen sistema bat martxan jartzean datza.
Horretarako, Teachable Machine erabiliz, soinuaren ikasketa automatikoko eredu bat eraikiko da, ahozko hainbat jarraibide ezagutzeko gai izango dena.
Nor da Nor? 2.0
Fecha: 12/04/2024
Proiektu honetan, abentura zirraragarri batera ekiteko gonbidatzen da, non BBC Micro:bit-en gaitasunak aprobetxatuko diren landareen hazkuntzan eragiten duten argi-mailen eta tenperaturen arteko erlazio korapilatsuan sakontzeko. Hainbat ordu edo egunetan zehar, zientzialari, ingeniari eta lorezain bihurtuko da ikaslea. Elkarrekin, landareak hazteko lekurik onenak ezagutuko dituzte, haien ongizaterako eta bizitasunerako baldintzak optimizatuz.
Nire lehen galdetegia programatzen
Fecha: 16/04/2024
Jarduera honetan, ikasleek galdera-joko erraz bat sortuko dute, Python programazio-lengoaia erabiliz. Adibidez, ikasleek zientziari, historiari, arteari eta abarri buruzko galdetegi bat egin dezakete. Gaia aukeratu dezakete eta aldez aurretik bost galdera prestatu.
Morse kodea, Beethoven eta Micro:Bit
Fecha: 12/04/2024
Jarduera honen helburua da ikasleei morse kodea irakastea eta horretarako Micro:bit erabiltzea, haien artean mezu sekretuak bidal ditzaten.
Prestakuntza-plan honetan, maisu-maistrak lehenik eta behin morse kodea zer den azalduko du. Morse kodea mezu sekretuen komunikazio-kode bat da, Samuel Morsek asmatu eta garatu zuena 1835ean, telegrafian erabiltzeko helburuarekin. Mezuak soinuen bidez (laburrak eta luzeak) edo argi-pultsuen bidez (pultsu luzeak edo laburrak) transmiti daitezke.
Mclon robota
Fecha: 12/04/2024
mClon hezkuntza-robot merkea da, mBot robot komertziala imitatzen du eta mBlock softwarearekin programatu daiteke mBot bat balitz bezala.
Arduinon oinarrituta dagoenez, arduinozko IDE-rekin ere programatu daiteke.
Ez du diseinu zurrunik; aitzitik, aldatu eta zabaldu egiten da, eta aukera ugari ditu.