3D diseinuak modelatu
Fecha: 16/04/2024
Proposamen honetan, ikasleek 3Dn diseinatzen eta modelatzen ikasiko dute, Tinkercad erabiliz.
Thingiverse baliabidetik fitxategiak inportatzen ere ikasiko dute, diseinua errazagoa izan dadin. Horrela, inprimagailuen funtzionamendua, objektuak ikertzeko edo diseinatzeko prototipo-tresna gisa ulertuko da.
Moon sistema bitarrekin jolasean
Fecha: 12/04/2024
Jarduera honetan, lehen hezkuntzako irakasleek ikasleekin pentsamendu konputazionala garatzeko lan egin ahal izateko ariketak proposatzen dira.
MOON mahai-jolasa da, 1 eta 4 jokalari artekoa.
Micro:bit txartelen bidez lortutako datuak prozesatzea
Fecha: 12/04/2024
Jarduera honetan ikasleek plakaren mikrofonoa erabiliko dute (sentsore hau mikrobit txartel erreal batekin erabiltzeko, 2. bertsioko bat edo goragokoa erabili behar dute) giro-zarataren sentsore gisa. Jarduera hau antzera egin daiteke plaka honek eskaintzen dituen sentsoreetako edozeinentzat (azelerometroa, tenperatura, argi-intentsitatea, iparrorratza, mikrofonoa) edo kanpoko sentsore batentzat (hezetasuna, presio atmosferikoa, CO2, ur-maila, eremu magnetikoa, ke-detektagailua, gasa, alkohola, lurruna, etab.).
Klima aldaketa eta programazioa
Fecha: 16/04/2024
Maisu-maistrak programazioaren kontzeptuak aztertzen lagunduko die ikasleei, algoritmoak zer diren azalduz eta ordenagailurik gabe nola programatzen den erakutsiz.
Proposatzen de jarduera horrek programazioari eta klima-aldaketari buruzko ezagutza konbinatuko ditu, eta ikasleak animatuko ditu horrekin lotutako arazoei buruz sakon hausnartzera eta konponbideak iradokitzera.