Robotika Recursos_1 duen edukia.

Informatika deskonektatua

Fecha: 12/04/2024

Eguzki sistema

 

Bee-Bot robota erabiltzen den jarduera hau unibertsoari buruzko proiektu baten barruan dago, eta gamifikazio-proposamen batekin hasten da. Jardueraren narratiba NASAri "James Webb" teleskopioaren pieza bat berreskuratzen laguntzean datza (2021eko abenduaren 25ean jaurti zuten espaziora).

JARDUERA 

Programatu nire aldartea

Fecha: 12/04/2024

 

Ikasleek beren sentimenduak adierazten eta ikaskideen emozioen aurrean erreakzionatzen ikasiko dute, hori guztia Bee-Bot izeneko robot baten laguntzarekin. Jardueretan zehar, ikasleek Bee-Bot programatuko dute eta sentimenduak, erresilientzia eta enpatia bezalako gaiak aztertzen dituzten istorioak sortuko dituzte.

JARDUERA 

Grabitatea neurtzen Makey Makeyrekin

Fecha: 12/04/2024

 

Proposamen honetan, ikasleek Makey Makey gailua erabiliko dute grabitatea esploratu eta neurtu ahal izateko. 

JARDUERA 

Hegaldi simulagailua

Fecha: 12/04/2024

hegazkina

 

Ikasgelarako baliabide honetan, Arduinorekin hainbat gailu elektroniko programatzeko entrenatzaile bat nola fabrikatu deskribatzen da. Entrenatzailea hegaldi-simulagailu bat da, material birziklatuekin erraz sor daitekeena. 

JARDUERA 

S4A

Fecha: 12/04/2024

Plaka

 

S4A Scratch-en egokitzapen bat da, Arduinorekin programatu ahal izateko. Scratch lengoaia bisuala da, konputazioaren zientzietan murgiltzeko aukera ematen duena.   

Scratch for Arduino kode irekiko programa da eta programazioa eta elektronika aldi berean ikastea ahalbidetzen du.  

JARDUERA 

Robotika Oihalekin

Fecha: 24/04/2024

Robotika Oihalekin

Jarduera proposamen honekin, Haur Hezkuntzako ikasleek Robotak ( Bee bot edota Blue bot) erabiltzen hasteko aukera dute.

Robot hauek, 15 cm-ko mugimenduak gauzatzen dituzte (aurrera, atzera, ezkerrera, eskuinera) eta mugitzen diren guneak erosiak edota sortuak izan daitezke. Robot hauek lurrean mugitzen dira, erabiltzaileak ematen dizkien aginduak betetzen dituztelarik.

JARDUERA

Programazioa eta emozioak

Fecha: 12/04/2024

emozioak

 

Ongizate soziala eta emozionala erresiliente izateko gaitasuna da, norberaren emozioak kudeatzen eta besteenei erantzuten jakitea, besteekin harreman esanguratsuak ezartzeko, sentimendu onak pizten dituzten emozioak sortzeko eta norberaren laguntza-sarea sortzeko gaitasuna. emozionala.

Gazteek eskolan ikasten dituzten konpetentzia sozial eta emozionalek erresilientzia garatzen laguntzen diete eta bizitzan zehar osasun fisikoa eta mentala nola kudeatuko duten eredua ezartzen laguntzen dute. 

JARDUERA 

Mclon robota

Fecha: 12/04/2024

 

mClon hezkuntza-robot merkea da, mBot robot komertziala imitatzen du eta mBlock softwarearekin programatu daiteke mBot bat balitz bezala.  

Arduinon oinarrituta dagoenez, arduinozko IDE-rekin ere programatu daiteke. 

Ez du diseinu zurrunik; aitzitik, aldatu eta zabaldu egiten da, eta aukera ugari ditu. 

JARDUERA 

Datuak biltzen

Fecha: 12/04/2024

Proiektu honetan, abentura zirraragarri batera ekiteko gonbidatzen da, non BBC Micro:bit-en gaitasunak aprobetxatuko diren landareen hazkuntzan eragiten duten argi-mailen eta tenperaturen arteko erlazio korapilatsuan sakontzeko. Hainbat ordu edo egunetan zehar, zientzialari, ingeniari eta lorezain bihurtuko da ikaslea. Elkarrekin, landareak hazteko lekurik onenak ezagutuko dituzte, haien ongizaterako eta bizitasunerako baldintzak optimizatuz.

JARDUERA 

CO2 neurgailua

Fecha: 12/04/2024

CO2 neurgailua

 

ESP8266 sisteman oinarritutako proiektua da, CO2 eta beste ingurumen-aldagai batzuk detektatzeko, gelako (edo beste lantoki batzuetako) airearen kalitatea monitorizatzeko. 
Ikasleek horrelako hainbat neurgailu eraikiko dituzte, ikastetxeko geletan airearen kalitatea neurtzeko. 

JARDUERA 

— 10 Items per Page
1 - 10 erakusten 13 emaitzetatik.