Tresnak Recursos_1 duen edukia.
Informatika deskonektatua
Fecha: 12/04/2024
Bee-Bot robota erabiltzen den jarduera hau unibertsoari buruzko proiektu baten barruan dago, eta gamifikazio-proposamen batekin hasten da. Jardueraren narratiba NASAri "James Webb" teleskopioaren pieza bat berreskuratzen laguntzean datza (2021eko abenduaren 25ean jaurti zuten espaziora).
Programatu nire aldartea
Fecha: 12/04/2024
Ikasleek beren sentimenduak adierazten eta ikaskideen emozioen aurrean erreakzionatzen ikasiko dute, hori guztia Bee-Bot izeneko robot baten laguntzarekin. Jardueretan zehar, ikasleek Bee-Bot programatuko dute eta sentimenduak, erresilientzia eta enpatia bezalako gaiak aztertzen dituzten istorioak sortuko dituzte.
Esku robotikoa eraikitzea
Fecha: 16/04/2024
Jarduera honen helburua ikasleei pentsamendu konputazionala eta robotika lantzeko aukera ematea da, Mikro:bit hardware programagarriko gailu bat erabiliz. Helburu nagusia ikasleen sormena bultzatzea eta programazioaren munduan sartzea da. Oraingo honetan, esku robotiko edo mekaniko bat eraikitzeko erronka egingo zaie.
Grabitatea neurtzen Makey Makeyrekin
Fecha: 12/04/2024
Proposamen honetan, ikasleek Makey Makey gailua erabiliko dute grabitatea esploratu eta neurtu ahal izateko.
Hegaldi simulagailua
Fecha: 12/04/2024
Ikasgelarako baliabide honetan, Arduinorekin hainbat gailu elektroniko programatzeko entrenatzaile bat nola fabrikatu deskribatzen da. Entrenatzailea hegaldi-simulagailu bat da, material birziklatuekin erraz sor daitekeena.
S4A
Fecha: 12/04/2024
S4A Scratch-en egokitzapen bat da, Arduinorekin programatu ahal izateko. Scratch lengoaia bisuala da, konputazioaren zientzietan murgiltzeko aukera ematen duena.
Scratch for Arduino kode irekiko programa da eta programazioa eta elektronika aldi berean ikastea ahalbidetzen du.
Robotika Oihalekin
Fecha: 24/04/2024
Jarduera proposamen honekin, Haur Hezkuntzako ikasleek Robotak ( Bee bot edota Blue bot) erabiltzen hasteko aukera dute.
Robot hauek, 15 cm-ko mugimenduak gauzatzen dituzte (aurrera, atzera, ezkerrera, eskuinera) eta mugitzen diren guneak erosiak edota sortuak izan daitezke. Robot hauek lurrean mugitzen dira, erabiltzaileak ematen dizkien aginduak betetzen dituztelarik.
Pythonen hastapenak
Fecha: 12/04/2024
Jarduera honetan ariketa batzuk proposatzen dira ikasleek Pythonekin programatzen ikas dezaten. Programazio-lengoaia hau hainbat esparrutan erabil daiteke, hala nola web-garapenean, machine learningean eta adimen artifizialean.
Python programatzeko, ikasleek Google Colab izeneko tresna erabiliko dute. Google Colab web-ean oinarritutako lan-ingurunea da. Python kodearen idazketa eta exekuzioa errazten du, ikasleei programazio lengoaiarekin modu interaktiboan esploratzeko eta esperimentatzeko aukera emanez.
Plaka programagarria eta adimen artifiziala
Fecha: 12/04/2024
Baliabidea mikro:bit plaka bat ahozko aginduak erabiliz kontrolatzea ahalbidetuko duen sistema bat martxan jartzean datza.
Horretarako, Teachable Machine erabiliz, soinuaren ikasketa automatikoko eredu bat eraikiko da, ahozko hainbat jarraibide ezagutzeko gai izango dena.
Nor da Nor? 2.0
Fecha: 12/04/2024
Proiektu honetan, abentura zirraragarri batera ekiteko gonbidatzen da, non BBC Micro:bit-en gaitasunak aprobetxatuko diren landareen hazkuntzan eragiten duten argi-mailen eta tenperaturen arteko erlazio korapilatsuan sakontzeko. Hainbat ordu edo egunetan zehar, zientzialari, ingeniari eta lorezain bihurtuko da ikaslea. Elkarrekin, landareak hazteko lekurik onenak ezagutuko dituzte, haien ongizaterako eta bizitasunerako baldintzak optimizatuz.