DBH 1. zikloa Recursos_1 duen edukia.

Programatu nire aldartea

Fecha: 12/04/2024

 

Ikasleek beren sentimenduak adierazten eta ikaskideen emozioen aurrean erreakzionatzen ikasiko dute, hori guztia Bee-Bot izeneko robot baten laguntzarekin. Jardueretan zehar, ikasleek Bee-Bot programatuko dute eta sentimenduak, erresilientzia eta enpatia bezalako gaiak aztertzen dituzten istorioak sortuko dituzte.

JARDUERA 

Esku robotikoa eraikitzea

Fecha: 16/04/2024

 

Jarduera honen helburua ikasleei pentsamendu konputazionala eta robotika lantzeko aukera ematea da, Mikro:bit hardware programagarriko gailu bat erabiliz. Helburu nagusia ikasleen sormena bultzatzea eta programazioaren munduan sartzea da. Oraingo honetan, esku robotiko edo mekaniko bat eraikitzeko erronka egingo zaie.

JARDUERA 

Fluxu Diagramak

Fecha: 24/04/2024

Fluxu-diagramek arazoak urratsez urrats deskonposatzen irakasten dute, programazio-lanak zein eguneroko egoerak errazago ulertuz eta konponduz. Funtsezko tresna dira prozesuak modu argian bistaratzeko eta antolatzeko.

JARDUERA

Toolbox

Fecha: 12/04/2024

Plaka

 

 

Toolbox Academy, interakziorako eta ikaskuntzarako plataforma bat da.  

Haurrentzako, gazteentzako eta helduentzako onlineko programazio-ingurunea, pentsamendu konputazionala garatzen eta programazio-lengoaia ikasten laguntzen duena. Haren ezaugarri funtzional nagusia da ez duela behar tutoretzarik; hau da, ikasleak irakasle beharrik gabe barneratzen ditu eduki konputazionalak. Oinarrizko edukiak doakoak dira, eta pentsamendu konputazionala lantzen eta garatzen da; horretarako, pentsamendu logikoa, problemak ebazten eta prozesuak sortzen irakasten da. 

JARDUERA 

Processing (diseinu bisualak programatzen)

Fecha: 16/04/2024

Processing

Processing doako softwarea da, ordenagailuan instalatzen da eta diseinu bisualera bideratutako testu-programazioko ingurunea eskaintzen du.

Sintaxi oso zabala duen lengoaia da, eta, beste aukera askoren artean, forma geometriko desberdinak marrazten ditu 2D eta kolorezko jatorrizko funtzioen bidez.

JARDUERA 

App Inventor-ekin marrazten

Fecha: 16/04/2024

 

Proposamen honetan, ikasleek marrazteko app bat sortuko dute; horretarako, forma geometrikoak eta ekuazio matematikoak erabiliko dituzte.

JARDUERA 

3D diseinuak modelatu

Fecha: 16/04/2024

 

Proposamen honetan, ikasleek 3Dn diseinatzen eta modelatzen ikasiko dute, Tinkercad erabiliz. 

Thingiverse baliabidetik fitxategiak inportatzen ere ikasiko dute, diseinua errazagoa izan dadin. Horrela, inprimagailuen funtzionamendua, objektuak ikertzeko edo diseinatzeko prototipo-tresna gisa ulertuko da.

JARDUERA