DBH 1. zikloa Recursos_1 duen edukia.
Programatu nire aldartea
Fecha: 12/04/2024
Ikasleek beren sentimenduak adierazten eta ikaskideen emozioen aurrean erreakzionatzen ikasiko dute, hori guztia Bee-Bot izeneko robot baten laguntzarekin. Jardueretan zehar, ikasleek Bee-Bot programatuko dute eta sentimenduak, erresilientzia eta enpatia bezalako gaiak aztertzen dituzten istorioak sortuko dituzte.
Esku robotikoa eraikitzea
Fecha: 16/04/2024
Jarduera honen helburua ikasleei pentsamendu konputazionala eta robotika lantzeko aukera ematea da, Mikro:bit hardware programagarriko gailu bat erabiliz. Helburu nagusia ikasleen sormena bultzatzea eta programazioaren munduan sartzea da. Oraingo honetan, esku robotiko edo mekaniko bat eraikitzeko erronka egingo zaie.
Fluxu Diagramak
Fecha: 24/04/2024
Fluxu-diagramek arazoak urratsez urrats deskonposatzen irakasten dute, programazio-lanak zein eguneroko egoerak errazago ulertuz eta konponduz. Funtsezko tresna dira prozesuak modu argian bistaratzeko eta antolatzeko.
Toolbox
Fecha: 12/04/2024
Toolbox Academy, interakziorako eta ikaskuntzarako plataforma bat da.
Haurrentzako, gazteentzako eta helduentzako onlineko programazio-ingurunea, pentsamendu konputazionala garatzen eta programazio-lengoaia ikasten laguntzen duena. Haren ezaugarri funtzional nagusia da ez duela behar tutoretzarik; hau da, ikasleak irakasle beharrik gabe barneratzen ditu eduki konputazionalak. Oinarrizko edukiak doakoak dira, eta pentsamendu konputazionala lantzen eta garatzen da; horretarako, pentsamendu logikoa, problemak ebazten eta prozesuak sortzen irakasten da.
Processing (diseinu bisualak programatzen)
Fecha: 16/04/2024
Processing doako softwarea da, ordenagailuan instalatzen da eta diseinu bisualera bideratutako testu-programazioko ingurunea eskaintzen du.
Sintaxi oso zabala duen lengoaia da, eta, beste aukera askoren artean, forma geometriko desberdinak marrazten ditu 2D eta kolorezko jatorrizko funtzioen bidez.
App Inventor-ekin marrazten
Fecha: 16/04/2024
Proposamen honetan, ikasleek marrazteko app bat sortuko dute; horretarako, forma geometrikoak eta ekuazio matematikoak erabiliko dituzte.
3D diseinuak modelatu
Fecha: 16/04/2024
Proposamen honetan, ikasleek 3Dn diseinatzen eta modelatzen ikasiko dute, Tinkercad erabiliz.
Thingiverse baliabidetik fitxategiak inportatzen ere ikasiko dute, diseinua errazagoa izan dadin. Horrela, inprimagailuen funtzionamendua, objektuak ikertzeko edo diseinatzeko prototipo-tresna gisa ulertuko da.