Blokekako programazioa Recursos_1 duen edukia.
Esku robotikoa eraikitzea
Fecha: 16/04/2024
Jarduera honen helburua ikasleei pentsamendu konputazionala eta robotika lantzeko aukera ematea da, Mikro:bit hardware programagarriko gailu bat erabiliz. Helburu nagusia ikasleen sormena bultzatzea eta programazioaren munduan sartzea da. Oraingo honetan, esku robotiko edo mekaniko bat eraikitzeko erronka egingo zaie.
S4A
Fecha: 12/04/2024
S4A Scratch-en egokitzapen bat da, Arduinorekin programatu ahal izateko. Scratch lengoaia bisuala da, konputazioaren zientzietan murgiltzeko aukera ematen duena.
Scratch for Arduino kode irekiko programa da eta programazioa eta elektronika aldi berean ikastea ahalbidetzen du.
Nor da Nor? 2.0
Fecha: 12/04/2024
Proiektu honetan, abentura zirraragarri batera ekiteko gonbidatzen da, non BBC Micro:bit-en gaitasunak aprobetxatuko diren landareen hazkuntzan eragiten duten argi-mailen eta tenperaturen arteko erlazio korapilatsuan sakontzeko. Hainbat ordu edo egunetan zehar, zientzialari, ingeniari eta lorezain bihurtuko da ikaslea. Elkarrekin, landareak hazteko lekurik onenak ezagutuko dituzte, haien ongizaterako eta bizitasunerako baldintzak optimizatuz.
Morse kodea, Beethoven eta Micro:Bit
Fecha: 12/04/2024
Jarduera honen helburua da ikasleei morse kodea irakastea eta horretarako Micro:bit erabiltzea, haien artean mezu sekretuak bidal ditzaten.
Prestakuntza-plan honetan, maisu-maistrak lehenik eta behin morse kodea zer den azalduko du. Morse kodea mezu sekretuen komunikazio-kode bat da, Samuel Morsek asmatu eta garatu zuena 1835ean, telegrafian erabiltzeko helburuarekin. Mezuak soinuen bidez (laburrak eta luzeak) edo argi-pultsuen bidez (pultsu luzeak edo laburrak) transmiti daitezke.
Mclon robota
Fecha: 12/04/2024
mClon hezkuntza-robot merkea da, mBot robot komertziala imitatzen du eta mBlock softwarearekin programatu daiteke mBot bat balitz bezala.
Arduinon oinarrituta dagoenez, arduinozko IDE-rekin ere programatu daiteke.
Ez du diseinu zurrunik; aitzitik, aldatu eta zabaldu egiten da, eta aukera ugari ditu.
Irulegiko eskua. Ikasketa automatikoa eta bideo jokoak
Fecha: 12/04/2024
Proposamen honetan, Irulegiko eskuaren aurkikuntza landuko da. Metodologia berritzaile eta aktibo bat erabiliko da, zeinaren ardatz nagusia Pentsamendu Konputazionala izango den. Bertan, ikasleek Machine Learning-en bidez ikasiko dute iberiar zeinuak sailkatzen. Ondoren Irulegiko eskuaren garaia eta lekuan kokatutako bideo-jokoa osatuko dute ikasleek.
Datuak biltzen
Fecha: 12/04/2024
Proiektu honetan, abentura zirraragarri batera ekiteko gonbidatzen da, non BBC Micro:bit-en gaitasunak aprobetxatuko diren landareen hazkuntzan eragiten duten argi-mailen eta tenperaturen arteko erlazio korapilatsuan sakontzeko. Hainbat ordu edo egunetan zehar, zientzialari, ingeniari eta lorezain bihurtuko da ikaslea. Elkarrekin, landareak hazteko lekurik onenak ezagutuko dituzte, haien ongizaterako eta bizitasunerako baldintzak optimizatuz.
App Inventor-ekin marrazten
Fecha: 16/04/2024
Proposamen honetan, ikasleek marrazteko app bat sortuko dute; horretarako, forma geometrikoak eta ekuazio matematikoak erabiliko dituzte.