Arduino Recursos_1 duen edukia.

Hegaldi simulagailua

Fecha: 12/04/2024

hegazkina

 

Ikasgelarako baliabide honetan, Arduinorekin hainbat gailu elektroniko programatzeko entrenatzaile bat nola fabrikatu deskribatzen da. Entrenatzailea hegaldi-simulagailu bat da, material birziklatuekin erraz sor daitekeena. 

JARDUERA 

S4A

Fecha: 12/04/2024

Plaka

 

S4A Scratch-en egokitzapen bat da, Arduinorekin programatu ahal izateko. Scratch lengoaia bisuala da, konputazioaren zientzietan murgiltzeko aukera ematen duena.   

Scratch for Arduino kode irekiko programa da eta programazioa eta elektronika aldi berean ikastea ahalbidetzen du.  

JARDUERA 

CO2 neurgailua

Fecha: 12/04/2024

CO2 neurgailua

 

ESP8266 sisteman oinarritutako proiektua da, CO2 eta beste ingurumen-aldagai batzuk detektatzeko, gelako (edo beste lantoki batzuetako) airearen kalitatea monitorizatzeko. 
Ikasleek horrelako hainbat neurgailu eraikiko dituzte, ikastetxeko geletan airearen kalitatea neurtzeko. 

JARDUERA 

Bideojokoen tailerra

Fecha: 12/04/2024

CO2 neurgailua

 

"Bideojokoen tailerra" esperientzia ikasleak Scratch eta Mblock programazio-ingurunera ohitzeko erabiltzen den jardueretako bat izan daiteke.

 Bideojokoak haurren egunerokotasunaren parte dira, eta garrantzitsua da ulertzea bideojoko baten atzean hura diseinatu, programatu, probatu eta hobetzen duen sortzaile talde bat dagoela, azken erabiltzailearengana iritsi ahal izateko.

Tailerra hainbat saiotan banatzen da, bi bideojokoren programazioari eskainitakoak, Makey Makey plakaren sarrerarena eta joystick baten diseinu eta sorkuntzari buruzkoa.

JARDUERA