Arduino Recursos_1 duen edukia.
Hegaldi simulagailua
Fecha: 12/04/2024
Ikasgelarako baliabide honetan, Arduinorekin hainbat gailu elektroniko programatzeko entrenatzaile bat nola fabrikatu deskribatzen da. Entrenatzailea hegaldi-simulagailu bat da, material birziklatuekin erraz sor daitekeena.
S4A
Fecha: 12/04/2024
S4A Scratch-en egokitzapen bat da, Arduinorekin programatu ahal izateko. Scratch lengoaia bisuala da, konputazioaren zientzietan murgiltzeko aukera ematen duena.
Scratch for Arduino kode irekiko programa da eta programazioa eta elektronika aldi berean ikastea ahalbidetzen du.
CO2 neurgailua
Fecha: 12/04/2024
ESP8266 sisteman oinarritutako proiektua da, CO2 eta beste ingurumen-aldagai batzuk detektatzeko, gelako (edo beste lantoki batzuetako) airearen kalitatea monitorizatzeko.
Ikasleek horrelako hainbat neurgailu eraikiko dituzte, ikastetxeko geletan airearen kalitatea neurtzeko.
Bideojokoen tailerra
Fecha: 12/04/2024
"Bideojokoen tailerra" esperientzia ikasleak Scratch eta Mblock programazio-ingurunera ohitzeko erabiltzen den jardueretako bat izan daiteke.
Bideojokoak haurren egunerokotasunaren parte dira, eta garrantzitsua da ulertzea bideojoko baten atzean hura diseinatu, programatu, probatu eta hobetzen duen sortzaile talde bat dagoela, azken erabiltzailearengana iritsi ahal izateko.
Tailerra hainbat saiotan banatzen da, bi bideojokoren programazioari eskainitakoak, Makey Makey plakaren sarrerarena eta joystick baten diseinu eta sorkuntzari buruzkoa.